Suport pentru Gramo

handsup.png

I-am cunoscut pe cei doi Gramo (boy & girl) la ultimul Netoo. Am schimbat doar cateva cuvinte. Dar a fost un inceput, nu? Insa de atunci am inceput sa le vizitez blogul. Acum doua zile, Bogdan imi semnala aparitia unui articol in Gandul in care personaj principal era Gramo (boy) si nu intr-o postura favorabila.

Mi-am propus sa nu dau lectii de jurnalism pe bloguri, de aceea am sa evit sa comentez acest articol. Dar spun si aici ce am spus si la mine pe blog. Acest articol nu ar fi trebuit sa apara din multe motive (obiective).

Dupa acel articol, Gramo a devenit tinta mass-media pentru cateva zile. Pro TV, Realitatea TV, Romania Libera au ‘abordat’ si ele subiectul. ‘Cazul‘ a luat amploare, iar Bogdan a sugerat sa facem ceva, noi cei de la Netoo.

I-am spus sa mai asteptam putin, cel putin pana stim ce curs va urma povestea. Poate se va stinge si no harm was done (desi raul a fost facut deja in buna parte). Am facut insa un icon prin care sa aratam ca il sustinem pe Gramo. E un fel de greva japoneza deocamdata, ‘semnalizata’ prin acest icon.

Cine este alaturi de Gramo este rugat sa il preia si sa ii puna acest link.

– Cristi Manafu

2 răspunsuri to “Suport pentru Gramo”

  1. hackd! » Blog Archive » In support of Gramo Says:

    […] [and if you would like to do the same, use the picture above and link to his blog and read more at netoo] is because of the mentalities involved in this mess, especially those of both the news editor and […]

  2. Core Target - Business blog with Bogdan Gavrila » Blog Archive » I support Gramo Says:

    […] EDIT: Some of the blogs that wrote about Gramo: Paul, Eduard, Netoo,Victor, Iulian, Ionut, Zoso, No Doubt, Nihasa, Apollinaire, Laurentiu, Sub […]

Lasă un răspuns

