Netoo 5 la British Council

Schimbam putin locatia Netoo la aceasta editie. Il aducem mai aproape de centru si de mai multe mijloace de transport.

Razvan (caruia ii multumesc inca o data pentru suport) ne-a aranjat sa ne intalnim pentru Netoo #5 la cafeneaua de la British Council, ceea ce suna foarte bine! (pe site-ul British Council e mentionat ca momentan cafeneaua e inchisa. Nu va faceti griji, totul e stabilit pentru Netoo).

Data ramane aceeasi: 25.01. Ora ramane aceeasi: 19.00.

UPDATE: M-am interesat si am aflat ca sala de la British Council poate gazdui in jur de 25 de persoane. Cel mult 30. Am primit deja o serie de confirmari, dar ne-ar ajuta foarte mult sa primim un semn pe e-mail (clubnetoo @ gmail . com) de la toti cei care doresc sa participe, chiar si de la „veterani”.

UPDATE 2: Marti seara am numarat 28 de confirmari pentru Netoo 5. Am trimis deja un mail cu numele confirmatilor tuturor celor care au aderat la club de la inceputuri si pana marti. Cu siguranta nu vor putea ajunge toti cei 28 de confirmati (s-a intamplat de fiecare data) , insa cu siguranta vor mai veni solicitari de participare (probabil de la cei mai vechi membri). Pentru a avea totusi un confort la fata locului, consider inchisa lista pentru participantii NOI (cei care vor veni incepand de miercuri), ea ramanand deschisa pentru persoanele care au participat deja la una din celelalte editii si nu au apucat sa confirme inca.

– Cristi Manafu

15 răspunsuri to “Netoo 5 la British Council”

  1. Ana Says:

    Daca e cafeneaua British Council pe care o stiu eu e pe la Piata Romana / Dorobanti. Vis-a-vis de intrarea in Cibernetica (ASE) pe Dorobanti. Ca si capacitate, mie mi se parte micuta. Poate 20-30 de persoane daca este amenajata altfel decat e de obicei.

  2. CM Says:

    Razvan, esti prin zona? Ce raspuns sa dau?

  3. Christiansen Says:

    E cochetica … dar sa fie in conditii acceptabile … 🙄 … Am incredere in Razvan

  4. Razvan Says:

    Cafeneaua de la British Council are cam aceiasi dimensiune ca sala de la CODECS pe care am folosit-o pana acum. Eu unul am avut evenimente acolo care au adunat pana la 40 de oameni desi a fost cam inghesuiala. Dar 20 – 25 de oameni e ok, e lejer.

    Aici insa sustin cererea lui Cristi de a primi confirmari pe mail care sa fie si respectate, caci asta ajuta pe toata lumea 🙂

    In plus marele avantaj la British Council este ca e foarte central!

  5. blegoo Says:

    Intrebare; Si daca vine vre-unul in ultimul moment, il dati afara pe motiv de neconfirmare? 😀

  6. Florin Grozea (Hi-Q) Says:

    Confirm. Imi place si locatia.

  7. Piticu21 Says:

    venim … suna si bine 😉

  8. Christiansen Says:

    @Razvan
    Ai reusit sa aduni 40 de oameni in cafeneaua aia micuta … 😆 … esti cel mai tare. Cred ca era inghesuiala mai mare decat pe 331 la ora de varf. Sper sa fim cel mult 39 😆

  9. Bogdan Gavrila Says:

    Confirm si vin cu alcool pe sub haina (imi propun o strategie ca sa trec de paza/detectoare/control corporal).

  10. Cosmin Says:

    ah, da, nu uitati de detectorul de metale de la intrare… lasati-va monezile acasa ca totul sa mearga mai rapid :))

  11. nihasa Says:

    u must be kidding…

  12. Piticu21 Says:

    nihasa te deranjeaza ceva ? 😛

  13. nihasa Says:

    eh … ma descurc eu cumva..

  14. Christiansen » Blog Archive » Mutarea 3 din Partida “Vizitatori - Christiansen” Says:

    […] Alegeţi o mutare până mâine 24 ianuarie 2007, ora 22:00 (dacă mă întorc până atunci de la Netoo 5 … vă răspund […]

  15. Bogdan Gavrila Says:

    A… si ca sa evitam incidentul de data trecuta, nihasa vezi ca e un semn la poarta „No Uabbits Allowed – p0rn only” 🙂

Lasă un răspuns

