Cu ce incepem anul?

Am ajuns aproape la jumatatea lunii ianuarie si ar cam trebui sa ne gandim la o tema pentru Netoo #5.

UPDATE: As vrea sa fac o precizare. Netoo nu se adreseaza exclusiv bloggerilor, ci tuturor celor interesati de blogging, Internet si de topicurile discutate la intalniri!

– Cristi Manafu

10 răspunsuri to “Cu ce incepem anul?”

  1. nihasa Says:

    roblogfest 2007?

  2. Inn0cente Says:

    Eu încă mă mai dreg după sărbători 🙂

  3. Christiansen Says:

    Avem teme de discutat? Daca da … 😎 … sunam goarna …

  4. Ionut Ciurea Says:

    mereu e ceva de discutat, nu?
    mai ales despre blogosfera romaneasca. (sau am facut tot?)

  5. Piticu21 Says:

    am sustinut si eu ideea… si nu e saptamana viitoare pls psl 😛

  6. Adrian Cristea Says:

    „Sa sune tobele, sa bata trambitele” si sa gasim subiectul!
    Pana nu apare altceva mai interesant, merg pe ” Un festival reprezentativ pentru blogurile romanesti”. (Si aici nu neg Roblogfestul)

    Si pls-pls, nu sapt viitoare!

  7. adrian boioglu Says:

    tema posibila: cit de jurnalisti sunt blogeri si cit de bloggeri sunt jurnalistii 😛

  8. Ana Says:

    Si eu propun sa vorbim despre Roblogfest, poate idei de „crestere” a proiectului. Cred ca e in interesul tuturor 🙂

  9. CM Says:

    RoBlogFest este oarecum in linie dreapta acum. Categoriile sunt stabilite, regulile sunt destul de clare, iar ce nu pare a fi clar se va rezolva pana la startul concursului.

    Am amanat la un moment dat subiectul „etica blogurilor”. Cred ca ar trebui reluat si sunt sigur ca putem avea niste discutii interesante.

  10. Christiansen Says:

    Teme sunt destule … sper ca nu vreti sa ne vedem intr-un week-end …

Lasă un răspuns

