Netoo #4

Netoo #4 ar trebui sa fie un mic party, o intalnire casual, si nu un meeting cu tematica si vorbitori invitati. Suntem pe final de an si multi dintre noi sunt inca prinsi sa mai stoarca putin din zilele in care lumea mai lucreaza (urmeaza cele in care viseaza si apoi cele in care se relaxeaza). Eu sunt unul dintre cei care cauta sa profite din plin de ultimele zile. De aceea cred ca un party suna mai bine.

Daca insa cineva vrea o intalnire clasica (vezi Netoo #3), locatia de la CODECS ne sta inca la dispozitie. Trebuie doar sa gasim o tema si vorbitorii. Daca doreste cineva sa initieze o astfel de intalnire, sa ma anunte. Ii acord tot sprijinul.

Eu insa raman cu gandul la ceva casual, pe la sfarsitul saptmanii viitoare. Poate mergem in Twice si ne ajuta putin Florin cu locatia. Poate mergem in alta parte, undeva unde ne putem auzi chiar! Catalin, tu ai fost un bun organizator de intalniri la o bere, poate ne dai niste sfaturi!?

Oricare ar fi varianta dorita, e clar ca cineva ar trebui sa ia initiativa. Se baga cineva?

– Cristi Manafu

11 răspunsuri to “Netoo #4”

  1. Ionut Ciurea Says:

    eu joia viitoare sunt la brasov la un client. vineri am treaba toata ziua si sambata dimineata plec din bucuresti pentru craciun. asa ca… poate la netoo 5. have fun!

  2. Ana Says:

    Si eu as prefera pt saptamana viitoare [netoo #4] ceva mai casual, dar nu prea am idei de locatie.

    Nu stiu daca s-a stabilit o data exacta, dar cred ca ar trebuie sa fie pe la inceputul saptamanii viitoare, pentru ca altfel intram peste Craciun :P. Deci probabil marti, sau miercuri.

    Dar… observ putina activitate pe aici.. o lasam pe anul viitor?

  3. Ionut Ciurea Says:

    marti-miercuri mi-ar conveni si mie. de joi inclusiv nu am cum.

  4. Inn0cente Says:

    Ne putem vedea într-o zi, undeva în centru, la o anumită oră, după care să ne hotărâm în ce bar megem… E mai simplu aşa

  5. Inn0cente Says:

    Eu aş prefera să fie marţi 😀

  6. Piticu21 Says:

    Saptamana viitoare e perfect … sunt liber dupamasa :D)

  7. Ana Says:

    Bun, o idee ce iese la iveala este sa fie marti.

    Inn0cente, e o idee sa facem si cum zici tu, dar e putin nefezabila pentru ca de obicei se strange multa lume, si e greu sa ai unde sa-i duci daca sunt multi :).

    Din cauza asta ar trebui sa aflam destul de repede cam cati ar urma sa fie si sa cautam un loc potrivit.

  8. Mirica Rares Says:

    Anytime soon works for me 😀 Saptamana viitoare e perfect, ceva casual, ar fi bine sa gasim o locatie (sa alegem un bar) unde sa ne si putem auzi…

  9. Florin Grozea (Hi-Q) Says:

    Eu va ajut cu Twice-ul, in orice zi, daca ne hotaram cu 3-4 zile inainte.

    Garantez cu mese pentru cel putin 15 persoane si primul rand de bere il dau eu!

    Facem?

  10. Ana Says:

    Florin, eu sunt pentru 🙂

  11. Piticu21 Says:

    io sunt pentru randul de bere :))

Lasă un răspuns

