Caut publicitar cu cojones

Capsula Timpului
Publicitarii, cu vorbele lor complicate si cu ro-ngleza lor specifica meseriei, se pricep la un lucru: la promovare de produse. Cu idei multe, cu creativitate… (din lumea lor am invatat ca, in general, prima idee se arunca deoarece e prea comuna).

Ei, iaca, daca tot impartim acelasi hobby pe net, pot spune ca ma pot adresa lor ca unor confrati. Deci:

Stimati bloggeri din publicitate,

Proiectul „Capsula Timpului” (despre care am mai scris) vrea sa faca un pas catre web2.0, catre content generat de catre consumatori.
El trebuie lansat in curand in conditiile in care:
– buget: zero
– deadline: 7 (sapte) zile
– realizari anterioare in domeniu: ?
– medii de promovare: neconventionale

(Challenging, ha?)

Intrebare:
Are cineva „cojones” sa se inhame la o astfel de campanie de promovare?

(adrian_cristea66 la yahoo dot com)

Tag Technorati:

Anunțuri

3 răspunsuri to “Caut publicitar cu cojones”

  1. yanush Says:

    web 2.0 e o abureală, nu un concept.
    un articol pe tema asta:

    http://www.gandul.info/articol_20776/cat_mai_costa_o_galeata_de_web_2_0_.html

    ce vrei să spui tu e „web semantic”, sper 🙂 .

  2. auravorbesteprostii Says:

    So? What do you have in mind ? Ma intereseaza 🙂

  3. auravorbesteprostii Says:

    :)) radio-uri cu cojones.. imi suna a guerilla

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: