Cum va suna “un cod al bunelor practici”?

De la Gabi Nistoran am aflat ca WOMMA (Word of Mouth Marketing Association) propune marketerilor un set de 10 reguli in comunicarea/ colaborarea cu bloggerii.

Zilele trecute vorbeam cu Adrian si Iulian pe Agora despre urmatoarea intalnire a Netoo si subiectele pe care ar trebui sa le abordam. In discutie a aparut la un moment dat propunerea de a gasi un cod al bunelor practici in blogging. Nu e vorba de reguli in comunicarea cu marketerii, ci doar de un set de norme „interne”.

Poate Iulian si Adrian ne vor spune mai multe despre ideea lor.

– Cristi Manafu

4 răspunsuri to “Cum va suna “un cod al bunelor practici”?”

  1. claudiu Says:

    semnalam si eu, intr-un comment la un post anterior aceeasi chestiune (http://netoo.wordpress.com/2006/11/04/ce-urmeaza/#comment-48)
    sint de acord sa discutam despre blogetiquette.

  2. nicu Says:

    de ce vrei sa distrugi idea de blog? multi nu au idee ce e ala blog.. da’ nu o distruge tu… lasa pe fiecare, sa invete pe propia-i piele.. personal mi-a luat 5 luni sa invat.. si nu sunt convins ca stiu inca.. da’ mai am timp sa invat..

  3. CM Says:

    nimeni nu vrea sa distruga nimic. cineva ma intreba intr-un interviu daca se pot impune reguli in blogosfera. am raspuns ca nu. si in continuare cred asta. dar cred ca adrian si iulian sugerau ca niste guideline nu ar strica…

  4. Adrian Says:

    @Nicu: Pentru a fi mai bine inteles am postat Pe Netoo (partial) si pe blogul meu (integral) cateva idei despre ce ar putea insemna acest Decalog, aceste reguli de Netiquette.
    Nu este vorba despre limitarea expresiei in blog (care e unealta suprema a exprimarii libere) ci despre o declaratie ca folosim responsabil acesta putere.
    E un pas catre castigarea credibilitatii.
    Astept insa comentariul tau dupa ce citesti articolul. Poate nu am eu dreptate.

Lasă un răspuns

