Sa ne facem blog. Da. Si dupa?

Blogul e la moda, iar despre aceasta moda aud si companiile din Romania. „Sa ne facem blog!”, (isi) spun ele. Totul e OK pana aici, dar apoi? Dupa ce lansati blogul ce veti face?

Nu imi dau seama acum daca pentru o companie e mai greu sa lanseze blogul sau sa il faca sa „reziste”!? In curand vom vedea multe companii cu bloguri, asa cum vedem companii cu site-uri. Da, si acum?

Am impresia (si sper ca gresesc) ca multe companii cred ca blogul o sa echivaleze cu prezenta pe Internet + PR + ceva advertising si marketing. Si totul va veni de la sine. Peste noapte. Pentru ca au blog.

– Cristi Manafu

Anunțuri

3 răspunsuri to “Sa ne facem blog. Da. Si dupa?”

  1. de_ce Says:

    Poate se simte nevoia si in romania de un text un pic mai putin sec, din partea companiilor, adresat clientilor. Nu e tot una sa citesti un comunicat de presa sau un blog, desi ambele ar reprezenta pozitia oficiala a companiei. Ultimul cu un plus de personalizare si umanizare a mesajului.

    Ce cred eu ca se va intampla cu blogul companiilor? Il va tine directorul sau un reprezentant (cel ptin, numele lui va aparea acolo) si va fi updatat rar, cam o data cu aparitia unui produs nou, probabil va fi intesat de comentarii pe langa subiect 🙂


    Best regards
    de ce
    http://de-ce.nimic.org

  2. blog stilxxi Says:

    Este foarte usor sa incepi un blog. Si de_ce are dreptate, in parte. Daca insa exista deschidere in firma respectiva & exista unele persoane interesate, blogul poate continua. Imi place insa sa cred despre blogul corporate si ca „let the website speak” – update-uri, etc., dar si „parerea angajatilor / sefilor despre mersul lucrurilor”.

    http://www.stilxxi.ro/blog/

  3. Cristea Says:

    Da, un template se deschide usor. (Eventual in 10 minute. De aia devine si asa popular). Pentru a-l transforma in blog trebuie continut in maniera personala si actualizari frecvente.
    Daca dom director il va actualiza doar cu comunicatul de presa de la cate o lansare de produs, va ramane cu ce e mai rau din toate:
    -nici nu va folosi ceea ce aduce nou blogul, adica feedback si comunicare permanenta cu clientii.
    -nu va avea parte nici de ceea ce are ca atu website-ul clasic, complexitatea designului.

    Rezultatul? Un kkt clasic romanesc trambitat ulterior ciumecareste la un whisky after meeting: „Ai vazut frate ce blog mi-am tras?”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: