After Netoo #2

netoo-codecs.jpg

Am venit aseara la CODECS racit si cu o tuse uscata. Dimineata m-am trezit si ragusit. Deci am avut o intalnire interesanta…

Vreau sa va multumesc pentru prezenta de aseara si sa profit de ocazie pentru a deschide cateva noi subiecte legate de Netoo:

1) Am facut un blog pe WordPress, dar e work in progress, asa ca nu aveti ce vedea deocamdata. Voi pune pe de o parte un mic review al primei intalniri + link-uri catre cei ce au scris despre ce a fost la Amsterdam Cafe, iar in cateva zile voi repeta ‘figura’ si pentru Netoo #2. Daca aveti alte idei pentru blog sau cineva doreste acces la el, va rog sa imi dati un mail.

2) Pana la sfarsitul saptamanii vom avea conturile in Basecamp pentru a comunica intre noi si pentru alte posibilitati.

3) Am creat un cont pe Flickr unde am pus deja pozele lui Zoso. O sa le pun si pe cele (putine) facute de mine cu telefonul. Si accesul la acest cont poate fi deschis sau pot ‘urca’ eu pozele facute de voi. Daca cineva nu doreste sa apara cu poza, sa imi spuna din timp…

4) Unii mai organizati din fire au asteptat concluzii clare si probabil un plan of action dupa intalnirea de aseara. Nu am concluzionat decisiv, ceea ce nu mi se pare un lucru rau. Am lasat usa
deschisa unor idei si initiative anuntate.

5) Propun ca la urmatoarea intalnire sa vorbim despre cateva proiecte, sa iesim din registrul blogging-ului. Ar fi bine sa alternam tematica.

Ar mai fi cateva aspecte legate de organizare, dar le tin pentru Basecamp.
– Cristi Manafu

Lasă un răspuns

